کارت ویزیت خلاقانه

طراحی لوگو؛ روانشناسی رنگ
دی ۳, ۱۳۹۳

تصور اکثریت ما از کارت ویزیت برگه ای ۵ سانتی متر در ۹ سانتی متری- و یا کوچکتر- هست که لوگو و اطلاعات تماس صاحب کارت ویزیت رو داخلش جای داده ، تا اینجای کار همه چیز خوب و عالیست ولی… چه دلیلی داره یک شخص کارت ویزیت شما رو نگه داره ؟؟


کارت ویزیت باید خاص باشه، نه اشتباه نکنید منظورم اون کارت ویزیتهایی که گوشهشون گرده و یا اونهایی که لوگو برجستس یا طلا کوبه نیست ما باید دنبال یه حربه ای باشیم تا کسی که کارت ویزیتمون به دستش رسیده اونو حتما نگه داره ( به صورت نامحسوس به این کار مجبورش کنیم) خوب این کار می تونه به روشهای متعددی انجام بشه

-یه کاری روی کارتمون انجام بدیم که طرف وقتی کارتو دید بگه ایول و کارتو برای اینکه به دوستاش نشون بده پیش خودش نگه داره مثل نمونه دندان خراب برای کار دندانپزشک یا نمونه های دیگه که در ادامه خواهید دید

– کارت ویزیتمون رو روی یه ابزاری چاپ کنیم که تو زندگی روزمره به درد آدمها بخوره مثلنمونه رنده یا آچار دوچرخه و یا در باز کن نوشابه و …

همین الان شروع کنید به فکر کردن در مورد طراحی یه کارت ویزیت منحصر به فرد و خاص برای کمپانی خودتون ، کارت ویزیتی که مخاطبتون مایل باشه اونو نگه داره.

پاسخ دهید